In order to create a new event, please
login
Evenement aanmaken
Op deze pagina kunnen mensen met toegang een evenement aanmaken in de Community Agenda.
Werkwijze:
- Klik (hiernaast) op ‘Add New Event‘
- Event title: de naam van het evenement
- Event content: De beschrijving van het evenement. Hier kan je ook b.v. de wijze van aanmelden en/of de Zoom link kwijt. Tekstopmaak niet nodig.
- Upload event Logo: Niet nodig.
- Upload feature image: Upload hier een eigen illustrerende foto. Je kan ook gratis foto’s vinden op: Unsplash.com
- Upload banner image: Hier kan je dezelfde foto gebruiken.
- Add New Category: Belangrijk! Hier kies je ‘ingezonden evenement’
- Add tags: Dit is niet nodig
- Add social links: Dit is niet nodig
- Kies ‘Next’
- Start and end date: Geef een start- en einddatum op. Dit is altijd dezelfde datum.
Bij een meerdaags evenement vermeld je enkel de startdatum.
Bij een terugkerend evenement vermeld je alleen de eerste datum in die maand.
In de beschrijving geef je aan dat het bijvoorbeeld 2 dagen duurt of wekelijks terugkeert.. - Start and end time: Geef start- en eindtijd op
- Location Type: Kies enter Full Address
- Full Address: Geef het adres op, indien online schrijf dan bv: ‘Online Zoom’
- Timezone: Kies hier ‘Amsterdam’ voor locaties in Nederland
- Schedule: Deze kan je leeg laten
- Organizer: Kies hier je eigen naam uit de lijst
- Speaker: Kies hier de spreker
- Kies ‘Submit‘
- Nu wordt het evenement direct gepubliceerd op de Community Agenda op de website
- Als je bent ingelogd kan je op deze pagina altijd je events aanpassen of verwijderen
Vragen?
Heb je vragen of wensen? Dan staat onze klantenservice graag voor je klaar.